ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

tisdag, mars 21, 2006

back in...

Jag känner mig stundtals förbannad av datorer och kan inte låta bli att fundera över ondskan i opersonliga ting.
Nu funkar det iaf. Just nu. Håll tummarna.

Jag har inte lust att skriva just nu. Jag måste tentaplugga. Det är sista tentan på terminen. Samtidigt som jag gör mitt första jobb som lärare nånsin...shit, vilka pubertala ungar men gud så roliga de är.
Tänk vad upptagen jag kommer att vara med praktik och vikariat och examensarbete, jag kanske inte ens kommer att ha tid att vara deprimerad för på all ledig tid jag har så kommer jag bara att vara älsklig med S, pyssla om min växande konservburksträdgård och pusspussgosaihjäl Line som är superduktig just nu...fastän ett riktigt klådnystan med hudallergi och noskvalster på samma gång. Har fått igång min kamera också så snart kommer det bilder på (kak)monstret (Line that is)...

dessutom så ska fritiden ägnas åt mindre dagboksbloggande och mer återgång till lyrikspridande och essensletande med språklig hjälp.

i´m free to decide
free to decide
and i´m not that suicidale at all
Cranberries