ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

onsdag, februari 08, 2006

höga ambitioner

Vilken fantastisk dag det är idag! idag är dagen då jag ska bli klar med mitt PM.
Jag ska börja skriva det, behandla det och slutföra det just idag. Jag ska börja alldeles snart. Jag har bara haft så mycket att göra fram tills nu: Sortera min otvättade tvätt, diska, leta upp bloglänkar att publicera här, läsa gammal e-post (inkl. massmail), fylla i min kalender, messa lite, gå ut med Line, pyssla med mina groddar, fundera över vad jag ska äta till middag, bädda sängen (att jag just idag bäddar sängen, när det i vanliga fall endast görs en gång i månaden bevisar bara den otroligt ambitiösa stämning vilken jag befinner mig i just nu), rätta till böckerna i bokhyllan, lyssna igenom ny musik, planera morgondagen och fundera över den bästa frukosten på lediga dagar...Sist men inte minst måste jag nog platttånga håret också.
Och dessutom - så ska jag bli klar med mitt PM idag. Det känns fantastiskt. Att jag dessutom endast är tre veckor försenad jämfört med den senaste hemtentan som lämnades in tre månader försent känns också mycket bra. Det visar på en radikal förändring i prestationsnivå.
Jag är bäst.

1 Comments:

Blogger Björn Jakobsson said...

Tack för hälsningen och välkommen till Blogger. Det krånglar här också, men inte fullt så mycket som hos MSN.

Då skall jag uppdatera din länk hos mig.

Ha det fint! /Bj.

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home