ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

tisdag, februari 07, 2006

hur man börjar - och börjar om

Allt som behövdes var en liten knuff...tur att jag är så lättpåverkad.
askan som kallnat: http://spaces.msn.com/regnaskasweden

men jag älskar ju att börja om. Nytt. Igen. En gång till. Jag vet inte vad jag älskar med det, men jag har fått för mig att det kanske är farligt. Att jag inte kan binda mig. Eller att jag är för bunden och därför om och om igen försöker hitta nya, små och patetiska sätt att slå mig fri...

Men det struntar jag i nu. Jag lägger det bakom mig. Ur askan och in i elden....en gång till.



1 Comments:

Blogger the lost feeling said...

underbart underbart underbart! :D

3:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home