ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

söndag, april 22, 2007

en henrietta till hushållet...

Vilken dag! Varför utsätter man sig för att titta på valpar? Familjetrion tog sig till kennel Swaara för lite valpmys och Linetester.
Line fick gå ett viltspår som hon klarade med viss möda...vi ska nog trots det våga oss på ett anlagsprov inom det snaraste. Det är ju faktiskt skoj att hon gillar viltspår, skulle ju inte vara helt fel att ha en champinjon på det området.
Vi fick också möjlighet att bli dirigerade och klickade av Åsa när vi tränade lite lydnad. Mycket nyttigt och bra och skoj att se att lydnadshelgen för några veckor sedan gjorde sådan skillnad.

men så var det ju det där med valparna...åh, suck alltså...vilka fantastiska små. Självklart var den lilla söta jag fastnat för redan innan den skojigaste, bråkigaste, kaxigaste och roligaste av dem alla. Vi sitter just nu och pysslar och fixar och funderar och vet inte hur vi ska lösa det men vi vill ju, så gärna!

Äh, S läser över axeln,blir flummigt detta...återkommer

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Nina said...

JA! VALP!
På tal om viltspår: Jag frågade Jennie, och hon var inte intresserad av att gå något anlagsprov. Själv känner jag mig fortfarande i valet och kvalet...

1:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home