ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

fredag, oktober 06, 2006

if my hearts soaking wet

Ibland så älskar jag Lisa mest i hela världen. Jag älskar människor (och Line -nästanmänniska) mest i hela världen också...
Men det får plats ändå. Det är tomt hos mig, så jag får plats med alla som jag älskar mest av allt.
Jag älskar också för att kompensera att jag inte vet hur jag ska lära mig att vara älskad. Det är så otroligt svårt. Det är så fruktansvärt ensamt.
Idag älskar jag Lisa för att hon tar hand om mig, och för att hon låter det vara sådär svårt utan att försöka förenkla. Jag känner mig bara fråntagen något när det förenklas.
Jag är ledsen i mig själv. Jag vet inte varför.

Men jag är hjälpt.
Av Lisa, av S.

S, som hittar någonting i mig jag aldrig lyckas hitta själv. Som ger mig min egen balans tillbaka.Som inte behöver hålla mig och stödja mig, som bara behöver se på mig och andas nära mig för att jag ska bli tryggare för mig själv.

sometimes i breathe you in
and i know you know
and sometimes you take a swim
found your writing on my wall
if my hearts soaking wet
boy your boots can leave a mess Tori Amos