ut ur askan...

Jag kliver alltid ur askan...men jag ser aldrig någonsin varken rök eller eld. Jag är fast i symbolerna och de dammar och bränner under fötterna...

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala, Sweden

torsdag, april 05, 2007

långa promenader och finfin fot

Idag har jag och Petra gått med hundarna i nära fyra timmar. Alla har varit ganska trötta men jag tog mig iväg till veterinären för att vaccinera Line, enligt telefonsvararen hade de öppet men när jag kom dit var det stängt...*suck* 1½ timme wasted...

Vi passade dock på att repa fotkommandot som blir bättre och bättre...måste snabba upp svängarna bara.
Nästa vecka åker vi ut till skärgården och jag längtar efter de perfekta träningsmöjligheterna där ute! Det känns så himla skoj att träna Line just nu!

Ikväll blir det fluffinsbak och kanske ett till träningspass. Recept i nästa inlägg...Men mer än fluffins behöver jag kraaamar! Jag måste åka till S så fort jag kan imorrn!
Glad påsk!